Clanen Clanen

User info

Welcome, Guest! Please login or register.


You are here » Clanen Clanen » Clanen Clanen RULES! » PappaMakkos vara eller inte vara i klanen - en diskussionstråd


PappaMakkos vara eller inte vara i klanen - en diskussionstråd

Posts 1 to 12 of 12

1

Hej alla Clanen medlemmar!

Jag startar denna diskussionstråd med en förhoppning om att få klarhet i om jag är den enda som upplever användaren PappaMakko som otrevlig.

Jag vet att jag personligen har reagerat på just detta och undrar därför om det finns flera därute med liknande historier/upplevelser kopplade till just PappaMakko?

Fridens liljor, klankamrater  :cool:

0

2

Han hittar på, jag svär

MVH Makko  :music:

0

3

Preppan76 wrote:

Hej alla Clanen medlemmar!

Jag startar denna diskussionstråd med en förhoppning om att få klarhet i om jag är den enda som upplever användaren PappaMakko som otrevlig.

Jag vet att jag personligen har reagerat på just detta och undrar därför om det finns flera därute med liknande historier/upplevelser kopplade till just PappaMakko?

Fridens liljor, klankamrater

Vi ser allvarligt på detta och ska ta det vidare till ledning.

Vi återkommer med mer info Preppan, God Jul!  :flirt:

0

4

Bästa Preppan76.

Jag tar förstår var detta kommer ifrån.
Men jag som administrator vill inte ställa mig fientligt mot någon i klanen.^
Detta är något för alla medlemmar att tänka över.

MVH, Direktorn  :writing:

0

5

Direktorn wrote:

Bästa Preppan76.

Jag tar förstår var detta kommer ifrån.
Men jag som administrator vill inte ställa mig fientligt mot någon i klanen.^
Detta är något för alla medlemmar att tänka över.

MVH, Direktorn

Som sagt av Direktorn ovan så skiter vi i om du mår dåligt över detta Preppan. Ledsen, men enda utvägen är att du tar livet av dig eller gör lite man av dig, bögjävel.

Mvh, Cynix

0

6

Dock måste jag påpeka att detta inlägg INTE hör hemma i Regler forumet!

SKÄRPNING!

MVH Direktorn  :writing:

0

7

Cynix wrote:

Som sagt av Direktorn ovan så skiter vi i om du mår dåligt över detta Preppan. Ledsen, men enda utvägen är att du tar livet av dig eller gör lite man av dig, bögjävel.

Mvh, Cynix

Ajaj Cynix! Dig skall jag hålla ett öga på då du tycks vara en otrevlig typ!

Jag är som ormtunga i sagan om ringen och ägaren av tråden är han där skäggiga jäveln som är kung av Rohan! Förstår du referensen? Är jag klar nog? Inga mer elakheter här nu din rövhatt! God jul till dig/er och hoppas på vänligare ton i framtiden, tack!

Fridens liljor klankamrater!  :cool:

0

8

Preppan76 wrote:

Ajaj Cynix! Dig skall jag hålla ett öga på då du tycks vara en otrevlig typ!

Jag är som ormtunga i sagan om ringen och ägaren av tråden är han där skäggiga jäveln som är kung av Rohan! Förstår du referensen? Är jag klar nog? Inga mer elakheter här nu din rövhatt! God jul till dig/er och hoppas på vänligare ton i framtiden, tack!

Fridens liljor klankamrater!

Dö i en eld din fjant.

XOXO Cynix

0

9

Jag personligen har ej upplevt något utav det uttalande som hävdas att Mr.Makoboy skulle ha uttryckt sig på, jag tror att Mr.Jonteboy driver en pajkastarkampanj och som den pajkastare och clown han är kräver jag hans omedelbara avgång  som administrator.

Röstning:
- De som tycker att Jonte kan ta sitt pick och pack och dra skriver "Tummen upp" och de som har fortsatt förtroende för Jontes ledarskap skriver "Tummen ner" här i tråden
- Ingen röst = blank röst
- Deadline är imorgon kväll, 21.12.2016 - 22:00 - GMT+2
- Motivering till din röst är uppskattat

PS. Min rank här i forumet och discorden är oacceptabel och jag kräver en förändring, snarast.

Mvh Nancy Callahan

Last edited by Nancy (2016-12-20 01:19:59)

0

10

Tummen upp!!!!

0

11

Nancy wrote:

Jag personligen har ej upplevt något utav det uttalande som hävdas att Mr.Makoboy skulle ha uttryckt sig på, jag tror att Mr.Jonteboy driver en pajkastarkampanj och som den pajkastare och clown han är kräver jag hans omedelbara avgång  som administrator.

Röstning:
- De som tycker att Jonte kan ta sitt pick och pack och dra skriver "Tummen upp" och de som har fortsatt förtroende för Jontes ledarskap skriver "Tummen ner" här i tråden
- Ingen röst = blank röst
- Deadline är imorgon kväll, 21.12.2016 - 22:00 - GMT+2
- Motivering till din röst är uppskattat

PS. Min rank här i forumet och discorden är oacceptabel och jag kräver en förändring, snarast.

Mvh Nancy Callahan

Last edited by Nancy (Yesterday 23:19:59)

Krav godkännes ej, krävs motivering.

0

12

Nancy wrote:

Jag personligen har ej upplevt något utav det uttalande som hävdas att Mr.Makoboy skulle ha uttryckt sig på, jag tror att Mr.Jonteboy driver en pajkastarkampanj och som den pajkastare och clown han är kräver jag hans omedelbara avgång  som administrator.

Röstning:
- De som tycker att Jonte kan ta sitt pick och pack och dra skriver "Tummen upp" och de som har fortsatt förtroende för Jontes ledarskap skriver "Tummen ner" här i tråden
- Ingen röst = blank röst
- Deadline är imorgon kväll, 21.12.2016 - 22:00 - GMT+2
- Motivering till din röst är uppskattat

PS. Min rank här i forumet och discorden är oacceptabel och jag kräver en förändring, snarast.

Mvh Nancy Callahan

Last edited by Nancy (Today 01:19:59)

Inte för att vara den som är den men du har nog ingen auktoritet att dra igång nån omröstning.
Den förmånen innehar endast moderatorer och Admin.

0


You are here » Clanen Clanen » Clanen Clanen RULES! » PappaMakkos vara eller inte vara i klanen - en diskussionstråd