Clanen Clanen

User info

Welcome, Guest! Please login or register.


You are here » Clanen Clanen » Rövarhistorier » Här delar vi med oss av historier angående PappaMakkos hot/otrevlighet


Här delar vi med oss av historier angående PappaMakkos hot/otrevlighet

Posts 1 to 10 of 10

1

PappaMakko har hotat mig och andra medspelare till livet - ett flertal gånger.

Senaste gången det hände var under spelsessionen tidigare idag då PappaMakko trillade ner på mappen Kings row - och dog.

Han hävdade då att detta var mitt fel men jag var i spawnen. Då jag stred emot sa han uttryckligen "Ska jag klubb dig din säl??"

Har funderat på att börja spela in discord samtal om detta fortsätter, vad tycker ni?

0

2

Preppan76 wrote:

PappaMakko har hotat mig och andra medspelare till livet - ett flertal gånger. :yep:

Senaste gången det hände var under spelsessionen tidigare idag då PappaMakko trillade ner på mappen Kings row - och dog.

Han hävdade då att detta var mitt fel men jag var i spawnen. Då jag stred emot sa han uttryckligen "Ska jag klubb dig din säl??"

Har funderat på att börja spela in discord samtal om detta fortsätter, vad tycker ni?

Fridens liljor klankamrater!

Vi tar upp mycket känsliga samtalsämnen på Discorden ibland. Jag tror det kan bli farligt att spela in allt, då viss information är väldigt känslig om den kommer ut. Så gör det på egen risk, du kan få mycket ovänner om du går över fel person.........   :unsure:

0

3

Cynix wrote:

Vi tar upp mycket känsliga samtalsämnen på Discorden ibland. Jag tror det kan bli farligt att spela in allt, då viss information är väldigt känslig om den kommer ut. Så gör det på egen risk, du kan få mycket ovänner om du går över fel person.........

Klart att du skulle kommentera din cyniska djäfvul!!!!!!!!!!!!

Om jag inte får spela in så tycker jag att vi ska stadga klara regler om vad som är okej och INTE!

0

4

Jag ber dig snällt att inte spela in något av discord samtalen. Tack på Förhand   :mad:

Mvh Makko  :yep:

0

5

Preppan76 wrote:

Klart att du skulle kommentera din cyniska djäfvul!!!!!!!!!!!!

Om jag inte får spela in så tycker jag att vi ska stadga klara regler om vad som är okej och INTE!

Detta är varför vi har moderatorer och administratorer som kan göra trådar i REGELER kategorin!

Jag önskar att en eller flera går ihop och författar ett hållbart och rättvist regelverk!

0

6

Om nu detta skall genomföras ser jag helst att användaren Cynix inte får ta del av skapandet av detta regelverk!!!

Han har flera gånger i detta forum bevisat att han är dels elak men även lite otrevlig. Saker som vi i clanen inte alls står för!
Trodde detta var en trevlig förlängning av overwatch clanen, men jag kanske hade FEL.
Jag kommer inte ge mig utan kamp!!!

God jul till er alla ^_^

0

7

Preppan76 wrote:

Om nu detta skall genomföras ser jag helst att användaren Cynix inte får ta del av skapandet av detta regelverk!!!

Han har flera gånger i detta forum bevisat att han är dels elak men även lite otrevlig. Saker som vi i clanen inte alls står för!
Trodde detta var en trevlig förlängning av overwatch clanen, men jag kanske hade FEL.
Jag kommer inte ge mig utan kamp!!!

God jul till er alla

Du hade FEL, så gå och lägg dig ditt inavlade missfoster.

0

8

Preppan76 wrote:

Om nu detta skall genomföras ser jag helst att användaren Cynix inte får ta del av skapandet av detta regelverk!!!

Han har flera gånger i detta forum bevisat att han är dels elak men även lite otrevlig. Saker som vi i clanen inte alls står för!
Trodde detta var en trevlig förlängning av overwatch clanen, men jag kanske hade FEL.
Jag kommer inte ge mig utan kamp!!!

God jul till er alla

ENBART! och ENABART! Därför så är det du och Cynix som får slå era kloka hufuden ihop och författa detta regelverk!
Detta kan vara en chans för Er att kanske kunna sträcka ut era armar och förenas i en kram istället för detta krigande jag ser i trådarna!

0

9

Som ni ser ovan är jag lite otrevlig i tonen, men ibland måste man sätta ner foten och jag tolererar inte den smutskastning Preppan76 håller på med gällande mig på detta forum. För att förtydliga, jag tolererar alltså INTE detta. Jag tycker om Preppan76, men han har gått får långt nu. Satan. (upprörd)  :angry:

0

10

Vill be om ursäkt för den snäsiga tonen som jag tog till igår. Tror det berodde på sömnbrist och även de otaliga hoten från användaren PappaMakko som jag fick genomlida igår. Vill inte att detta ska gå ut över mina fina medlemmar i clanen, som jag håller så högt. (Tycker även det vore passande med ett liknanfe inlägg från användaren Cynix. Hans beteende igår gjorde mig faktiskt genuint ledsen/sårad😒) bifogar även en bild med inspirerande ord.

http://quotesta.com/wp-content/uploads/Batman-Quotes-Why-Do-We-Fall-5.png

0


You are here » Clanen Clanen » Rövarhistorier » Här delar vi med oss av historier angående PappaMakkos hot/otrevlighet