Clanen Clanen

User info

Welcome, Guest! Please login or register.


You are here » Clanen Clanen » Rövarhistorier » Vi som ätit french på select innan det kostade en njure


Vi som ätit french på select innan det kostade en njure

Posts 1 to 3 of 3

1

Vi är några på detta forum som är från en svunnen tid, den tid då en french inte kostade mer än 3ˆ.. Jag tycker vi alla kan samlas kring den gemenskapen och prata om hur mycket bättre det var förr.

För att sätta igång diskussion tänker jag mig att jag lägger upp lite frågor för var och en att svara på. Se listan nedan:

1. Hur gammal var du då du köpte din french?
2. Vad hade du på?
3. Vad kostade det?
4. Hur känner du över att priserna gått upp så otroligt mycket?
5. Sist men inte minst, tog ni med eller utan läsk?

0

2

Hej Cynix jag besvarar frågorna så gott som jag kan...

1. Jag tror jag var runt 15 då jag smakade på mina första french, den var gudomlig.  :glasses:
2. Vitlök och pepparketchup  hehe (standard)
3. Under 3,50
4. Tycker personligen att det är skandal att anders skall måsta höja priserna så ofantligt..   :tired:
5. Det vill jag inte svara på.

Krya på er
Mvh Makko  :playful:

0

3

Så vi möts igen, CYNIX! ska försöka besvara dina dumma irrelevanta frågor. (tycker diskussioner om clanen bör vara de huvudsakliga innehållet på detta forum, men men........)

1. Jag tror jag var 12 eller 13 år gammal då jag prövade french första gången.
2. Jag brukar säga åt kassören att jag vill ha allt som är starkt i brödet samt lite lite vitlök i min french.
3. 2,90 tror jag priset låg på första gången jag prövade french.
4. Inget jag tänkt på så mycket, har nyligen fått ärva en del pengar från en avlägsen släkting i Afrika(OBS SE SEPARAT TRÅD DÄR JAG BERÄTTAR OM DENNA OTROLIGA HÄNDELSE! JAG ÄRVDE 400 MILJONER SVENSKA KRONOR - BARA GENOM ATT SVARA PÅ ETT MAIL!!!).
5. Till skillnad från PappaMakko (äcklet) så kan jag gladeligen svara på denna fråga! Jag tog utan läsk.

0


You are here » Clanen Clanen » Rövarhistorier » Vi som ätit french på select innan det kostade en njure